Одним із стратегічних
завдань реформування освіти в Україні є формування освіченої, творчої
особистості, становлення її фізичного та морального здоров'я. Це вимагає
розроблення, наукового обґрунтування змісту і методики організації
навчально-виховного процесу. Тому сучасна педагогічна наука і практика
зосередили увагу на пошуку таких технологій навчання, які б забезпечували
всебічний розвиток особистості школяра, сприяли його самовираженню. Наслідком
таких пошуків є нові технології навчання. З появою комп'ютерів з'явився
інший термін - "нові інформаційні технології".
Важливим завданням для
освітян сьогодні є широке запровадження у навчально-виховний
процес інформаційно-комунікаційних технологій, які роблять навчання
легким, мобільним, диференційованим та ефективним. Тому з метою удосконалення
навичок роботи з ІКТ, розвитку інтелектуальної та творчої активності учителя 7
жовтня 2014 року на базі районного методичного кабінету відбулося засідання
школи зростання учителя-словесника з проблеми «Особливості використання хмарних
технологій та соціальних сервісів у діяльності педагога».
Методист РМК
Романич Наталія Василівна ознайомила присутніх з поняттями «хмара», «хмарні
технології», «соціальні сервіси», їх ефективним застосуванням в освіті. Також
до уваги педагогів запропоновано розгляд доповіді Кена Робінсона «Зробімо ж
революцію в освіті», суть якої полягає у створенні такої моделі освіти, яка б уже завтра
забезпечила розквіт кожної школи. А одним із факторів, які впливатимуть на цей
розквіт, є ефективне застосування Інтернет-ресурсів. Тож словесники разом
навчались працювати із хмарною платформою Google Apps for Education,
соціальними сервісами LearningApps.org, Coggle.it та Prezi.com.
Керівник районного
методичного об’єднання учителів української мови та літератури, учитель
Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст. Луньова Наталія Вікторівна презентувала персональну
Інтернет-сторінку та поділилася досвідом щодо розробки та наповнення блогу.
Для учасників заходу
розроблено пам’ятку для роботи з соціальними сервісами, а також проведено
вхідне та вихідне анкетування.
Сподіваємося, що успіх
школи зростання учителя-словесника не забариться!

Немає коментарів:
Дописати коментар