вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Вивчаючи сучасні освітні технології

Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров'я. Це вимагає розроблення, наукового обґрунтування змісту і методики організації навчально-виховного процесу. Тому сучасна педагогічна наука і практика зосередили увагу на пошуку таких технологій навчання, які б забезпечували всебічний розвиток особистості школяра, сприяли його самовираженню. Наслідком таких пошуків є нові технології навчання. З появою комп'ютерів з'явився інший термін  - "нові інформаційні технології".

Важливим завданням для освітян сьогодні є широке запровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій, які роблять навчання легким, мобільним, диференційованим та ефективним. Тому з метою удосконалення навичок роботи з ІКТ, розвитку інтелектуальної та творчої активності учителя 7 жовтня 2014 року на базі районного методичного кабінету відбулося засідання школи зростання учителя-словесника з проблеми «Особливості використання хмарних технологій та соціальних сервісів у діяльності педагога».
Методист РМК Романич Наталія Василівна ознайомила присутніх з поняттями «хмара», «хмарні технології», «соціальні сервіси», їх ефективним застосуванням в освіті. Також до уваги педагогів запропоновано розгляд доповіді Кена Робінсона «Зробімо ж революцію в освіті», суть якої полягає у створенні такої моделі освіти, яка б уже завтра забезпечила розквіт кожної школи. А одним із факторів, які впливатимуть на цей розквіт, є ефективне застосування Інтернет-ресурсів.  Тож словесники разом навчались працювати із хмарною платформою Google Apps for Education, соціальними сервісами LearningApps.org, Coggle.it та Prezi.com.
Керівник районного методичного об’єднання учителів української мови та літератури, учитель Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст. Луньова Наталія Вікторівна презентувала персональну Інтернет-сторінку та поділилася досвідом щодо розробки та наповнення блогу.
Для учасників заходу розроблено пам’ятку для роботи з соціальними сервісами, а також проведено вхідне та вихідне анкетування.
 Сподіваємося, що успіх школи зростання учителя-словесника не забариться!