1"Психологія обдарованої дитини", "Типи обдарованості", "Особливості розвитку обдарованих дітей", "Форми і методи навчання для розвитку творчих здібностей учнів". Участь у роботі школи зростання взяла і практичний психолог закладу Москальова Наталія Євгенівна, яка звернула увагу на психологічну характеристику здібностей та обдарованості дитини.
Досвідом роботи з розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури та в позаурочний час поділилася Луньова Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст. Також слухачам школи надано практичні поради щодо роботи з обдарованою молоддю, анкети та тести з визначення здібностей учнів. Родзинкою засідання було проведення психологічної вправи "Плекаємо обдарованість", суть якої полягала в тому, щоб з чистого аркуша паперу власними руками створити обдаровану дитину.
Досвідом роботи з розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури та в позаурочний час поділилася Луньова Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст. Також слухачам школи надано практичні поради щодо роботи з обдарованою молоддю, анкети та тести з визначення здібностей учнів. Родзинкою засідання було проведення психологічної вправи "Плекаємо обдарованість", суть якої полягала в тому, щоб з чистого аркуша паперу власними руками створити обдаровану дитину.
До проведення методичного заходу колектив Оникіївської школи підійшов творчо та відповідально. Тож сподіваюся, що за гарним прикладом учителів закладу буде гарний результат слухачів школи зростання учителя-словесника.
P.S. Особлива подяка директору закладу Ніколаєнко Василю Гавриловичу та заступнику директора з навчально-виховної роботи Русовій Надії Іванівній за гостинність допомогу у проведенні районного заходу.