20 серпня 2013 року в
Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені
Василя Сухомлинського відбувся перший педагогічний ярмарок «Освітянські обрії
Кіровоградщини-2013». Мета ярмарку - активізація творчої діяльності
педагогічних працівників Кіровоградської області, пропагування педагогічного
досвіду управлінської, науково-методичної діяльності, організації
навчально-виховного процесу.
На захід представлено більше
двохсот робіт, авторами яких є педагоги, освітянські колективи області.
Матеріали включали управлінські, навчальні, виховні технології, сценарії
позакласних заходів, авторські програми, проекти, методичні розробки, в яких
простежується щоденна творча діяльність педагогів.
Освітяни щедро ділилися новими ідеями, презентували власні педагогічні надбання, спілкувалися з колегами.
В рамках роботи ярмарку також проводилися засідання секцій з таких
номінацій:
- управління
освітою та методична робота «Науково-методичне забезпечення процесу підготовки
педагога до інноваційної та творчої діяльності»;
- виховна
робота та позашкільна освіта «Упровадження інноваційних підходів до організації
виховної роботи»;
- бібліотечні
технології «Сучасні педагогічні та інформаційні технології як засіб оновлення
змісту роботи бібліотеки навчального закладу»;
- інноваційні
ідеї у викладанні предметів з природничо-математичних дисциплін;
- педагогічні
родзинки вчителів суспільствознавчих дисциплін;
- методичні
олімпи вчителів гуманітарно-естетичних дисциплін;
- дошкільна
та початкова освіта «Творча майстерність педагога у форматі нового
педагогічного мислення»;
- робота з
обдарованими учнями «Піднесення ефективності науково-методичного забезпечення
підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми» .
Участь у секціях взяли Чабан
Лариса Григорівна, учитель української мови та літератури Маловисківської ЗШ №3
та Романич Наталія Василівна, методист Маловисківського РМК. Освітянам області ми
презентували електронний посібник з літератури рідного краю «Літературні
джерела Висі» та блог «Словесник».
Немає коментарів:
Дописати коментар