Рекомендації щодо підготовки до уроку
- Вчитайтеся у розділ програми і в пояснювальну записку.
- Сформуйте задум уроку, сформулюйте мету та завдання уроку.
- Уявіть колектив класу, психологію учнів.
- Виберіть найоптимальніші прийоми для цього матеріалу і учнів.
- Зіставте обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюйте свої дії на даному уроці.
- Продумайте структуру уроку, зафіксуйте все в плані-конспекті.
- Підготуйте наочні та навчальні посібники, не забудьте перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки.
- Повторіть подумки вузлові елементи плану, продумайте непередбачені обставини, зафіксуйте запасні варіанти.
- Спитайте себе: «Чи готовий я до уроку?»
- Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів, чи чисто в класі.
- Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
- Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Застосовуйте систему взаємоперевірки.
- Поясніть учням мету та завдання уроку.
- При поясненні нового матеріалу намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням самостійно їх вирішувати.
- Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
- На уроці кожен учень має бути у полі зору, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
- Не марнуйте часу, намагайтесь використовувати засоби навчання ефективно.
- Не квапте учнів. Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
- Звертайте увагу на виховні аспекти уроку.
- Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвінка. У 5-6 класах проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:
КОЖЕН НОВИЙ УРОК МАЄ
БУТИ НОВИМ, НЕСХОЖИМ НА ПОПЕРЕДНІЙ.
Немає коментарів:
Дописати коментар