вівторок, 11 грудня 2012 р.

Новий урок - нові думки


Рекомендації щодо підготовки до уроку


  1. Вчитайтеся у розділ програми і в пояснювальну записку.
  2. Сформуйте задум уроку, сформулюйте мету  та завдання уроку.
  3. Уявіть колектив класу, психологію учнів.
  4. Виберіть найоптимальніші прийоми для цього матеріалу і учнів.
  5. Зіставте обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюйте свої дії на даному уроці.
  6. Продумайте структуру уроку, зафіксуйте все в плані-конспекті.
  7. Підготуйте наочні та навчальні посібники, не забудьте перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки.
  8. Повторіть подумки вузлові елементи плану, продумайте непередбачені обставини, зафіксуйте запасні варіанти.
  9. Спитайте себе: «Чи готовий я до уроку?»
  10. Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів, чи чисто в класі.
  11. Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
  12. Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Застосовуйте систему взаємоперевірки.
  13. Поясніть учням мету та завдання уроку.
  14. При поясненні нового матеріалу намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням самостійно їх вирішувати.
  15. Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
  16. На уроці кожен учень має бути у полі зору, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
  17. Не марнуйте часу, намагайтесь використовувати засоби навчання ефективно.
  18. Не квапте учнів. Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
  19. Звертайте увагу на виховні аспекти уроку.
  20. Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвінка. У 5-6 класах проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.

ПАМ'ЯТАЙТЕ:
КОЖЕН НОВИЙ УРОК МАЄ БУТИ НОВИМ, НЕСХОЖИМ НА ПОПЕРЕДНІЙ.